23 november 2012

Dagen har gått i ett.. jobbade som sagt mellan 8-15 som gick super, sedan åkte jag hem och gjorde mig klar för kvällen, vid 18 kom Sanna och vi åkte till Mixo där vi tog bilen till restaurang V4. Vi skulle dit på avskedsmiddag, Niklas drar till USA på obestämd tid. Det var middag och sedan lite häng på det innan resten av gänget skulle ut.
 
Nu har Sanna somnat brevid mig och jag har kollat Skavlan, mina favoriter skulle vara med där idag så jag var tvungen att se. Men nu ska jag sova också, jag behöver all energi till imorgon.
 
Imorgon är planerna inte hundra, ska försöka åka förbi stan en sväng, sen kolla DM och sedan ladda för den bästa kvällen i mitt liv! Det kommer bli så bra! ♥
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0