21 november 2012

Imorse var jag lite sen, jag brukar cykla hemifrån runt fem över halv men nu blev klockan tjugo i. Jag går för att hämta cykeln och inser att den inte står i förrådet, DÅ kommer jag på att jag glömt den på jobbet (på kemistvägen). Jag fick ta löpet dit och sedan cykla därifrån till Näsby Park, vilket resulterar i att jag kommer försent och är helt genomblöt av svett. Så jag har gått runt som en stinkbomb idag men som tur är har det varit rätt lugnt på jobbet.
 
Sitter och tar det lugnt ett tag innan träningen. Är lagomt irriterade att jag inte får träffa killarna i SHM, de befinner sig nämligen i Sturegallerian i deras pop-up shop. De var där igår en sväng, sen idag och sen ska Axwell dit imorgon bitti. Känns lagomt skoj att man jobbar precis de dagarna (jag som ofta är ledig!!!!).
 
Får väl åka och ha skoj på träningen istället... ♥
 

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Haha du gjorde en Sanna kan man säga fast hon glömde bilen istället ;)tråkigt o inte få träffa "dina" killar men du får ju se dom på lördan iaf =) kram mamma

Svar: Haha ja :) och det är inte förstra gången jag glömt cykel där! ja och kanske träffa de på lördag med, håller alla mina tummar :) <3
amanda

2012-11-21 @ 17:34:11

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0