19 november 2012

Jag somnade inte fören 2 inatt eftersom jag aldrig kunde stänga av AMA, får skylla mig själv att jag vaknade upp död imorse, men det var bara att kliva och åka till träningen. Tog det lugnt på träningen eftersom jag ville vara fräsch till Elitseriematchen ikväll. Efter träningen gick jag och handlade mat för veckan och sedan sov jag en sväng, resten av dagen har bara varit lugn.
 
Ikväll har vi spelat Elitseriematch, vi vann mot Skogås med 6-1 så det var skönt. Jag spelade dubbel med Rebecca och vi förlorade dock i en tight tresetare, men vi spelade jättebra så vi får vara nöjda med det. Tråkigt bara att vara dem enda som förlorade men så är det ibland.
 
Nu ska jag hoppa i duschen, packa väskan för jobbet imorgon och sedan sova. Ska upp och träna vid 9 imorgon för att sedan direkt åka till jobbet och jobba till 19. Ha en bra dag ♥
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0