Långhelg

Tog en lång helg i borlänge. På torsdagen hämtade Sanna och Elsa upp mig vid tåget, på eftermiddagen åkte vi alla upp till mamma och håkan. Jag blev kvar där över natten medan de andra åkte hem. Tog det bara lugnt.

På fredagen åkte jag ner till stan för att möta upp Sanna och de vid banken. De har ju köpt hus så de fixade med lånet! Grattis! Sedan åkte jag och fixade mammas present sedan hem och laga mat för kvällen. Vi skulle ha middag hemma med lite folk. Trevlig kväll med god mat!

Lördagen spenderades hos mamma, några målade, lekte och bara tog det lugnt. På kvällen blev jag lite chafför åt mamma och håkan.

Söndagen var det dåligt väder så vi åkte till staden för att göra lite ärenden. Sedan hem till pappa och ulrika och träffa dom, precis hemkomna från London! Tack för sakerna!

Nu är jag hemma i Stockholm och ikväll väntas det löpning med badmintonen.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0