7 maj 2012

Resan gick bra men vi höll försening på 10 minuter men det gjorde väl inte speciellt mycket egentligen. Väl i Täby var jag tvungen att springa förbi centrum och köpa mjölk, sedan hem och äta middag innan det var dags att åka mot träningen. Det är mässa i hallen denna vecka så vi tränar i en vanlig gympasal. Träningen var riktigt kul idag, började jobbigt med hinderbana och avslutades med spel. Synd bara att jag var klantig imorse och inte värmde upp ordentligt så jag sträckte baksida lår/rumpa. Gör ganska ont nu när jag är kall, går an när jag är varm så det är bra.

Imorgon gick det inte att ha träning... suck. Var ju enda morgon träningen denna vecka som jag kunde men jag får ta en löptur imorgon bitti istället, behöver nog det mest av allt.

Nu ska jag kolla lite serier som jag missat! XOXO


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0