5 maj 2012

I torsdags var det jobb som gällde, samma pass som på onsdagen. Slutade vid 11 och då tog jag mig mot stan och kolla present, men inget funnet. Sedan satt jag mig på tåget, mot borlänge. Ännu en helg hemma men i helgen fyller ulrika år också. På kvällen tog jag och sanna oss till badmintonhallen och tränande med borlänge.

På fredagen var jag Elsa och Ulrika på kupolen en sväng och letade efter kläder till Elsa. Sedan hem och laga mat och vidare till stan för att köpa gardiner och kolla lite. Sedan tog vi också ICA maxi i samma veva. Avslutade kvällen med pizza och tvmys.

Idag får vi se hur dagen ser ut, har lite olika alternativ. Puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0