14 maj 2012

idag är det mammas födelsedag! jag är inte hemma i borlänge, men jag skickade henne lite småsaker på posten för att hon skulle få något på sin dag av mig. hon får sin riktiga present när vi firar henne om två helger! så grattis bästa mamma! ♥

idag tränade jag på morgonen, var inte  min bästa träning om man säger så men bara att köra. efter träning såg jag att jobbet ringt och ville jag skulle jobba, har varit iväg och jobbat 5 timmar nu.

nu ska jag laga middag och sedan träning! puss!


tändsticksask med texten: you light up my day.
sedan näsdukar med texten: i love you even when you have the flu.
 chokladbitar med texten: du är bäst.
en påse med gelehjärtan med texten mamma på.
 


säg vad du vill
Postat av: Anonym

Tack gumman =) du skämmer bort din gamla mamma <3

2012-05-14 @ 21:27:31

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0