6 juni 2012

grattis alla på sveriges nationaldag! på ett sätt tycker jag att det är tråkigt att vi inte firar dagen lite mer! det är ju ändå vi svenskar dag! :)

tog en lång sovmorgon dag och gjorde sedan mig iordning och åkte till jenny. vi skulle boka resa för sommaren! blev en resa bokad till egypten, blir nog toppen! har ju trotsallt min bästa vän vid min sida så det kan bara bli bra ♥

sedan har vi handlat och lagat tacos till middag, även emma och kristine kom och käkade. sedan bjöds det på rabarberpaj till efterrätt som sara och lotta fixat! mums!

nu ska jag sova eftersom jag börjar jobba 7 imorgon! puss!




hotellet i egypten! tagna från ving.se


säg vad du vill
Postat av: Anonym

tack för igår hjärtat, resan kommer bli grym! längtar redan <3<3<3

2012-06-07 @ 10:24:30
Postat av: Ulrika

Ser supermysigt ut!!!

2012-06-07 @ 22:21:39

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0