18 juni 2012

herregud, jag kommer alltid vara dålig på uppdatering när jag är i borlänge. kom till borlänge i torsdags.

fredagen bestod av en promenad med udda till mikaelas student! grattis vännen! sedan hem och åka vidare till elsa som var hos mormor och morfar. vi lekte en del innan det var dags att röra sig mot mamma och ha fotbollskväll! vi tippade allihopa men ingen vann, fan sverige!

lördagen bestod av jobb mellan 09-18. rullade väl på men lite stressad eftersom ja skulle iväg på kvällen och fira fina johanna som fyllt år! blev en utgång på det, bra kväll!

söndagen åkte jag till mamma och myste. sedan hem och mysa med systrarna innan det var dags att åka hem till stockholm igen.

och inatt bröt min förkylning ut. har mått riktigt dålig under natten och vaknade flera gånger av att jag knappt kunde andas pga av halsont. efter några iprener och halstabletter var jag laddad för jobbet. idag började jag nämligen jobba heltid, sommarschemat, så jag kunde verkligen inte vara sjuk första dagen. efter jobbet har jag kurerat mig och ska snart lägga mig och kolla sista halvleken mellan spanien och kroatien i sängen.

imorgon åter jobb - 08-17! ♥



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0