godkväll!

har varit iväg på träning nu i ikväll... det gick väl sådär. jag kan säga det gick mycket bättre än förra veckan, men det är långt ifrån vad de var förut (innan skadan). jag får väl tänka positivt, det blir bättre! men det är ändå jobbigt, men jag ska kämpa på!

jag har dåligt samvete, jag var otrevlig mot en på träningen idag. fan, ångest nu, men det var verkligen fel tidpunkt. men han vet nog hur jag är så tror inte han lägger större vikt på det. men jag vill verkligen inte vara den otrevliga typen, men jag har verkligen mina humörsvägningar. jag svajar rejält, jag kan bli sur på en sekund samtidigt som jag kan vara super glad igen minuten efter. ska skärpa mig, ett nytt mål att sätta upp på vägen: vara glad och trevlig så ofta jag bara kan!

nu ska jag ta en snabb dusch och sedan lägga mig. ska ju upp 05 imorgon bitti. imorgon är det jobb som står på schemat hela dagen. ♥

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0