Välkommen december

Insåg nu att klockan är över tolv och det är december, sista månaden på 2012. Jag har verkligen haft ett bra år men mer om det senare.

Det blev ingen träning imorse, tränarna var borta av olika anledningar så jag tog en sovmorgon till halv nio. Jag var inte gladare för det när jag vaknade upp men försökte bita ihop. Kom till Borlänge strax efter två idag och har mest myst hemma med familjen, behövde en sådan dag. Vi har fikat med pepparkakor, ätit tacos och druckit glögg. Det har inte varit en bra dag men känns bättre nu efter lite pepp av familjen.

Nu ska jag sova och vakna upp till en ny dag. Imorgon ska jag och mina fina systrar till badhuset. En perfekt helg kommer det bli, behövde familjen denna helg. Godnatt ❤


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0