9 december 2012

På lördagen fick jag en lång och välbehövlig sovmorgon, började inte spela fören 15 så det var hur skönt som helst. Jag och Sanna spelade en jämn dubbel som vi förlorade med 24-22 i tredje, vi borde fått vunnit den men vi spelade bra. Sedan spelade jag först en tresetare i singel som jag vann tillslut efter lite om och men, och i kvarten spelade jag jättebra och vann klart mot en tjej från Skogås.
 
På kvällen åkte jag hem till Jenny för att fira henne lite, hon fyller 21 på måndag. Kunde inte stanna så länge eftersom jag spelade semi idag men var där en stund.
 
Idag vaknade jag upp seg efter en konstig natt, jag somnade först 01 och sedan drömde jag att jag haft sönder min iphone och hade jätteont i magen för jag hade haft sönder den, sov oroligt hela natten. haha. Spelade semifinal idag mot Lisa men förlorade ganska klart, var inte alls i form, ingeting stämde men det kan väl vara så ibland. Värme upp bra och var taggad men med dålig sömn och sånt är det svårt. Är nöjd med en tredjeplats vilket som.
 
Nu är jag hemma och myser framför Så mycket bättre. Åh vad fint program det var om Darin, när han berättade om sina föräldrar kunde man inte hålla inne tårarna. Vilken kille. Känns som jag är 14 igen och älskar Darin, men så få vara. Han är grym.
 
 
sötaste lille john wigardt.
 
paradissk som jag fick som pris + pengar.
bästa söndagsmyset.
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0