3 december 2012

Lördagen började med pepparkaksbak uppe hos mamma, brukar inte kunna vara med på det men i år passade det in bra. Sen var vi ute och högg en gran åt Sanna och Pelle.

På eftermiddagen åkte vi ner till Borlänge igen. Jag, pappa, Elsa och Ulrika åkte till julskyltningen i stan, men kylan har ju kommit så vi blev bara där en kortis. Senare på kvällen åkte jag till Sanna för adventsfika med henne och Linda.

Idag väckte Elsa mig 7 så vi kunde gå upp och kolla julkalendern. Och nu sitter jag på tåget mot Stockholm igen, fick en komplimang av konduktören att jag hade en fin skjorta och att jag passade bra i blått, trevligt med fina människor.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0