18 december 2012

Jag önskar det fanns fler timmar på dygnet, jag hinner inte med för fem öre.
 
Igår jobbade jag till 16 sedan hem snabbt för att käka lite, byta om och åka mot träningen. Efter träningen blev det innebandyspel i gamla hallen, riktigt roligt.
 
Idag gick jag upp och handlade (skönt att de öppnar tidigare nu runt jul) innan jag åkte på träning. Efter träningen fick jag skjuts av snälla Mixo till Mörby, skulle inte till stan för att byta jacka, min nya jacka var trasig i ärmen. Det gick fortare än vad jag tänkt så hann vandra runt i andra butiker en stund innan jag skulle åka till jobbet. Vid 15 skulle jag börja jobba på Lidingö, var bara sortering på kontoret idag, perfekt så jag slapp ut i detta väder. Efter jobbet plockade Jenny upp mig och vi åkte till Täby för att mysa här ett tag.
 
Nu ska jag sova för att orka med morgondagen ♥
Jobb - Badminton - Innebandy
 
fick detta med posten idag, en fin teckning från min saknade lillasyster
saknar dig med

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0