27 augusti 2012

Det blev sent inatt så jag tog en lång sovmorgon, vaknade upp pigg och glad vid 12.30! Har inte hänt alltför mycket resten av dagen!

Kväll har jag tränat men det gick piss. Ryggen värkte värre än någonsin och spelet var dåligt också. Hänger förmodligen ihop. Som tur är ska jag till kiropraktorn imorgon och fixa det (hoppas jag)! Mitt humör är ganska svajigt också, ska jobba på det!

Måste påpeka en sak. Jag är fruktansvärt trött på människor som sitter bakom datorer och skriver dumma och elak kommentarer. Varför måste man göra det? Jag kan inte förstå varför man måste sitta och skriva en kommentrar som man vet kommer såra någon. Prata skit om dem så länge de inte hör eller vet något, alla har ibland behov att prata av sig om någon så gör det när de inte hör. För hur kan man ha sånt behov att såra någon annan människa. Kändis eller inte, spelar ingen roll. Vi ALLA är människor med känslor.




jag och karolina
en av de finaste människorna jag känner


säg vad du vill
Postat av: Karolina

Du är en av de finaste jag känner!! <3 stor Bamse mega kram

2012-08-28 @ 08:25:54
Postat av: classes lilla blogg

mycket fin bild och mycket fin header.........jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.

https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

2012-08-28 @ 15:01:54
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0