19 augusti 2012

har ni haft en bra helg? min har varit toppen på alla vis!


har ju berättat om fredagsmyset med lillasyster i fredags. men i lördags gick jag upp och åt frukost med ulrika och elsa. sedan damsög vi och tvättade golv. efter det tog jag och ulrika en promenad med en vinglig tjej på cykel och en galen udda i koppel.


efter en vända på systemet och affären satte jag mig på cykel och åkte mot moster som hade kalas. pratades gamla minnen och pimplades vin. senare på kvällen styrde jag cykeln mot amanda där vinet forsatte pimplas. en trevlig utgång på liljan blev det tillslut!


idag vaknade jag upp pigg och glad (nästan så)! vi var bjudna på förmiddagsfika hos sanna och pelle, nybakta scones och sockerkaka! sedan tog jag bilen upp till mamma och håkan, där jag fixade en god hallonpaj. vi hann också med ett dopp i polen. sen hem och avsluta dagen med en god grillmiddag med familjen andrén!


toppen helg helt klart! ♥


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0