13 augusti 2012

dagen började verkligen dåligt. hade ångest och mådde illa. anledningen behöver jag inte ta upp för nu mår jag mycket bättre. dagen på jobbet rullade på bra tillslut!

ikväll har jag tränat badminton och nu har jag precis kollat klart på patrik sjöbergs program. jag gillar honom, rak och ärlig precis i min smak (okej då, han är verkligen i överkanten)!

har även suttit och kollat igenom min youtube kanal och hittade en rolig video på mig och matilda när vi uppträde i skolan. det är falskt (självklart är det de, är ju på skoj), bortappad text och olika dancemoves men ÄNDÅ har den 11 052 visningar! haha!

så varför kan jag inte lägga upp den här när redan så många sett den, varsågod!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0