Borlänge - Karlskrona

Idag har jag kommit hem till borlänge. Mamma hämtade mig vid tåget och det blev lunch och shopping. Borde inte shoppa men fick med mig jeans, jeansshorts, klänning och ett par leggins. Man mår ju bra av shopping så varför inte. Sedan åkte jag och hälsade på Sanna för lite prat och en promenad. Sen hem till ulrika och Elsa för mys. Varit en bra dag!

Imorgon går bilen till Karlskrona. Vid åtta åker vi och jag börjar köra. Lika bra att sova så jag är pigg tills dess. Stort grattis till Henri som slog Gade och nu är i EM semi!

Ikväll fyllde jag i på nätet vad dem får göra med mina organ osv när jag dör. För mig får de gärna använda dem för att göra en annan människa frisk. Man vet aldrig vad som händer så lika bra att fylla i det så det finns.

Puss och kram! Ta hand om er nära och kära så gott ni kan (och medan ni kan)!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0