min dag - 4 september 2011

kotte som sov hos mig kom senare förbi hallen och gjorde mig sällskap ett bra tag, gick och köpte pizza till lunch och fördrev tiden. dagen gick alltså fort.

ikväll kom kotte och mixo förbi och vi körde halv åtta hos mig! blev till förrätt - bruschetta, varmrätt - pasta carbonara och efterrätt - vitkladdkaka! mums! hoppas jag vinner! haha

nu sitter jag framför tv och kollar på idol. blev nyss massa tårar då det var en tjej med som hade en sådan hemsk story bakom sig. jag önskar verkligen att man var mera tacksam över det man har, jag måste verkligen bli bättre på att uppskatta det jag har!

tack vänner för en bra dag ♥ ni är så bra!


i'm blessed!


säg vad du vill
Postat av: karolina

<3

2011-09-05 @ 16:24:24

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0