badmintonträning

har varit iväg och tränat nu ikväll. det kändes riktigt bra, var pigg i benen idag men var nog för att valde att hoppa över träningen imorse. jag har ont i benhinnorna så jag tar det lugnt då jag inte har en tävling i helgen!

när jag kom hem gjorde jag en tallrik gröt med äpplemos på, älskar hemmagjord äpplemos! det bästa! nu ska jag kolla lite tv och sen gå och sova, ska upp ganska tidigt imorgon och träna.

natti ♥



en lite kort film från min match i tisdags (klicka ifall ni vill se). ja ni ser rubriken men jag tänker faktiskt INTE vara besviken. hon ligger 29a i världen och jag är inte med på världsrankingen (skulle säkert ligga 400 eller något). jag är nöjd ändå! jag ligger ändå topp 10 i sverige!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0