2 september 2011

jag tänkte ta en lång sovmorgon idag men vaknade redan vid 10, så jag gick upp och käkade frukost eftersom magen kurrade! blev havregrynsgröt med äpplemos på (hemgjord från mamma, mums)!

har fixat en bra present till pappa när han fyller år (16 september, det gäller att vara ute i god tid)! men hade tänkt fira honom nästa helg då jag kommer hem!

sen duschat och varit nere och handlat! hittade ett par skinnshorts (fejk) som jag så gärna vill ha! men jag försöker spara eftersom jag shoppade så mycket i london!

nu sitter jag och äter en omelett med bacon. ska strax göra mig iordning för jobbet och sen åka iväg till hallen! pusss


säg vad du vill
Postat av: P

Hej. Älska din nya skinnshorts. Var du nöjd? Har du använt den? Hur är den på? Mycket lik den jag köpte på Gina Tricot. Heter den Sally? Jag älskar mina. Köpt en röd och hot skinnbyxor på samma plats. Älskar den Tja, det är nog inte skinnbyxor eller skinnshorts, utan snarare fake skinn. Rå, häftlig, snygg och hot är de!

2011-10-16 @ 19:02:44

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0