15 september 2011

idag är det en vecka kvar tills jag kan inviga systembolaget! grymt va? haha! och jag kommer vara där!

idag tog en lång sovmorgon för att sen trycka på tvn och kolla klart one tree hill avsnitten.. nu vill jag att syster ska ta med sig säsongerna ner så jag kan försätta kolla! jag har bara 8 avsnitt av första säsongen! jag älskar början när haley och nathan blir kära, världens finaste kärlek.

sen var jag ner och fixa med lokalen som jag hyrt för lördagen! vi ska ju fira mig! har fått nyckel och betalat så det känns bra!

nu ska jag städa eller plocka ihop alla saker som ligger på golvet. behövs eftersom folk ska komma hit och sova här på lördagen. pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0