Inställt Rihanna

oj jag skrev om rihanna igår och helt plötsligt hade jag super många besökare!

men tyvärr inge rihanna blev det, hon mådde inge bra och ställde in... det som var mest irriterande var vi suttit och väntat på henne i 45 minuter efter utsatt tid och DÅ kommer det och säger att hon inte kan. jag tycker hon borde vetat det tidigare. men ska sluta älta det, nu håller jag mina tummar på att det blir en ny konsert!

idag har jag varit i centrum och letat julklappar, en blev köpt. sen vare dags för mig att jobba och sedan direkt sätta sig i bilen och åka mot borlänge! nu sitter jag här och myser med alla vovvar! man känner sig alltid välkommen när man kommer hem!

pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0