9 november 2011

varit iväg och jobbat i tre timmar på posten och kände mig inte alls pigg efter det. men bestämde mig ändå för att åka till träningen och ge det ett försök och det kändes bra. förutom att jag knappt kan andas ibland men annars så. men nu i efterhand känns det mindre bra. men men.

tänkte berätta en rolig sak jag tänkte på härmodagen, eller som jag hörde på tåget. först sitter människor och pratar (stör) sig på en människa som kanske inte betalat bensinpengar. berättar helar historien om att det är dåligt och så vidare. tillsist säger man: men jag orkar inte bry mig. är det inte precis det man gör?? eller har jag missuppfattat allt?? känns verkligen som man säger emot sig själv eller har jag fel??

pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0