staden

efter jag kommit hem från uppsala där jag förövrigt spelade som en råtta så åkte jag in till staden. där mötte jag upp jenny och vi gick och käkade vid kungshallen. sen gick vi till bion och kollade på i am number four, ganska sjuk film men jävligt bra. det var roligt att jag och jenny satt som frågetecken när filmen slutade, den kunde inte sluta sådär!!! men tack jenny för en super mysig kväll. du är underbar!

har precis vaknat upp och ska snart göra mig iordning. ska åka till stan och möta upp pappa och ulrika. vi ska nog ta en fika innan de åker hem till borlänge igen. men trevligt att ses en stund!

sen är det direkt till jobbet. slutar vid 22 så vi hörs! pusss



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0