första mars

sjukt att tiden går så fort... redan mars ju! men det gör inget, jag längtar som bara den efter sommaren.

dagen började med träning. idag var jag på bättre humör. men mina benhinnor gör fruktansvärt ont och jag kunde inte träna klart. det ska alltid vara någonting. men det är som tur ingen tävling på ett tag!

efter träningen gick jag och handlade hem frukost och sådant nödvändigt. sen har jag kollat på missade big brother och vampire diaries avsnitt. vid fyra hade jag bokat tvättstugan också, hade inte mycket tvätt, men skönt att få undan det ändå. det har varit en lugn dag, tror jag behövde det!

nu ska jag mysa framför tvn hela kvällen. pusssss


skolavslutning i 8an


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0