Dag 9 - Vilka killar jag faller för

Jag faller för killar som är bra på något. Nu kanske det är ett stort krav. Men det är något jag faller för utan att ens person behöver ha ett utseende eller personlighet. Om han nu skulle vara en stor talang i världen på badminton skulle jag falla handlöst... men bara om jag sett/träffat personen i verkligenheten! Om man är bra på något är det ett stort plus, speciellt inom en sport.

Sen faller jag för killar som är romantiska. Jag tycker ju om kärlek, dikter osv. Så att vara över romantisk med sånt gillar jag!! (Inte för tidigt med vissa saker bara, då blir man avskräckt. Äkta)

Sen ska man förstås ha fötterna på jorden, vara snäll och omtänksam. Man behöver absolut inte vara den snyggaste. Men något jag har riktigt svårt för med tanke på utseendet är hur byxorna sitter i rumpan. De ska vara sådär perfekt, inte för lösa och inte för tighta. Det är något jag kollar på först när jag ser en intressant kille...

Något jag tycker är jätte oattraktivt är när en person är för självsäker. Nej, det är inte alls min grej. Jag tycker om de som är mer intressanta och blyga.

Så nu vet ni! Pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0