dag 7 - min bästa vän

mina vänner står mig nära och betyder mycket för mig. jag har nog ingen bästa vän som jag brukar kalla bästis, som jag hade som liten. utan nu är det flera närma vänner helt enkelt. vissa bor dock lite längre bort, andra har man tappat kontaken med och så vidare... men det var jag som valde att flytta för några år sedan och då tappade man kontaken med vänner vilket jag tycker är jätte synd. men jag kan även säga att jag har hittat enormt fina vänner där jag bor nu och jag ångrar absolut inte att jag flyttade...

min familj står mig mycket nära och skulle nog kalla de mina bästa vänner. de känner mig bäst helt enkelt. men nu var det inte familj utan en bästa vän.

om jag måste välja en. den som står mig närmast är jenny franck. jag hoppas innerligt att vi alltid kommer vara vänner. vi kom varandra jätte nära när hon hade sin sjukdom och att vi tog oss igenom den visar vilka starka band som finns. jenny är en omtänksam, glad och underbar vän helt enkelt!

men vi får absolut inte glömma bort alla andra underbara vänner - ni vet vilka ni är ♥ 















åh, min bästis som liten. vi klarade aldrig en dag utan varandra. vi tröttnade aldrig på varandra. men sedan flyttade hon i 4:an eller 5:an och vi tappade helt enkelt kontakten... sjukt att det händer så lätt!




säg vad du vill
Postat av: Anonym

Åh vad söta du o Rebecca var <3 kram mamma

2011-03-02 @ 22:00:27

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0