Dag 15 - Mina drömmar

Jag har sett att många tolkningar på detta. Vissa skriver om sina drömmar när de sover och andra om sina drömmar i livet. Jag tolkade det som mina drömmar med livet....

Jag har verkligen tänkt på det och jag vet inte riktigt vad mina drömmar är, dags att ta reda på det.

- Jag drömmer om att komma in på civilekonom programmet (har bara sökt i stockholm men jag är inte redo att flytta härifrån ännu). Jag vet att det är de enda jag vill gå och utbilda mig till.

- Jag drömmer om att "upptäcka" världen eller jag vill utforska världen. Jag vill helt enkelt resa en massa!!

- Jag drömmer om att få umgås så mycket som möjligt med vännerna och familjen

- Jag drömmer om att bli super bra på badminton

- Jag drömmer om att ha ett eget företag

- Jag drömmer också om att bo i ett stort hus med min man som jag är kärare i än allt.

- Jag drömmer om att skaffa barn som ska se ut som jag

- Jag drömmer att adoptera ett barn

- Jag drömmer om att göra massa tatueringar (fast det ska jag inte göra men jag tycker det är fint)! Just nu drömmer jag om den stora fina svalan på ryggen

- Jag drömmer om att vara lycklig!! 


Nu blev det drömmar för hela mitt liv! Fick ihop några! Pusss





säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0