Dag 13 - Den här veckan

Jag antar att jag ska berätta om min vecka. Egentligen kan man ju bara kolla tillbaka och se vad jag gjort, och sen fortsätta läsa varenda vanligt inlägg så har ni svaret. Men jag berättar kortfattat om min vecka!

I måndags tog jag bort min tandställning, det bästa på länge. Efter det åkte vi till mormor och myste innan jag skulle ta tåget till Stockholm.

I tisdags tränade jag först sen hade jag tänkt att ha en mysdag i sängen. Men de ringde och behövde hjälp i hallen pga av sjuka, så kvällen spenderas i hallen.

Idag, onsdag fick jag sovmorgon till 09. Då vare dags för jobb mellan 11-16. Och ikväll ska jag och träna.

Torsdag, träna ett förmiddags- och kvällspass. Sen ska jag klämma in en dejt med Jenny däremellan. Hon är hemkommen från USA så vi har lite att ta igen!

Fredag, träna på morgonen och sen ta tåget till Borlänge. I Borlänge är planerna osäkra, ska försöka träffa Mikaela någon dag under helgen i alla fall!!

Lördag, Jobb på ICA lagret mellan 06-15. Efter det hade jag tänkt åka till hallen och kolla lite på tävlingen. Inget är spikat men vi får se. Kvällen är oplanerad!

Söndag, Jobb på ICA lagret mellan 11-20.

säg vad du vill
Postat av: mikaela

Nu är det så här att jag åker med isabella till uppsala mellan fredag-lördag. vet ej när vi kommer hem på lördagen. hör av mig då! för verkar inte kunna hinna ses på söndan iaf.. <3

2011-03-09 @ 17:46:17

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0