jag är bara en i mängden, utbytbar.

justin bieber's film ♥ never say never

åhhå vad jag är avundsjuk. inge snack om den saken. vissa tycker inte alls det är speciellt och tror inte alls han är lycklig osv. men alla tycker olika och jag tror verkligen helt tvärtom! jag är en människa som vill bli bäst på något, någon som vill påverka världen och göra andra människor lyckliga genom det jag gör... (men det var tydligen inte min mening med livet. hans låt born to be somebody passar så bra in på det jag försöker förklara/eller min önskan kanske)



"there's a dream in my soul
a fire that's deep inside me
there's a me no one knows
waiting to be set free
i gonna see that day
i can feel it
i can taste it
change is coming my way

i was born to be somebody
aint nothing that's ever gonna stop me
i light up the sky like lighting
i gonna rise above
show em what im made of
i was born to be somebody
i was born to be
and this world will belong to me"

justin bieber - born to be somebody

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0