cocorosy.blogspot.com

jag älskar cocorosy's texter, eller ska jag säga ellen's. 

"allt känns lättare i en stad sex timmar hemifrån att supa sig full ligga med en främling det är sådant man ska göra det är sådant man gör.


jag faller jag faller bokstavligen mina strumpbyxor går sönder det röda läppstiftet matchar blodet det ser ut som att hjärtat ligger där och skriker du är där någonstans du skriker också jag kan höra dig.


du skickar tre röda rosor på posten säger att jag är den vackraste du vet det skulle kunna vara början på en kärlekshistoria men jag blir aldrig kär i någon."

 



 

(ps. nu har jag precis kommit till oslo om allt går som det ska)


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0