almost done

har inprincip packat klart nu... ska bara - checka allt och lägga i hygienartiklar! tur att jag har skrivit ner exakt allt jag lagt ner i väskan så jag behöver i alla fall inte kika i väskan utan bara på papperet, lata jag.

önskade att jag kom från usa så jag pratade grym engelska/amerikanska. ett mycket vackrasre språk. nej nu får jag sluta, himla mycket jag ska klaga om. jag måste ju vara nöjd med det jag har!!

jag åker bort till katrineholm på läger imorgon bitti, till på onsdag näsa vecka, 17-22 juni. jag ska vara ledare! grymt blir det! blir ju borta ett par dagar vilket innebär ingen uppdatering på bloggen, men på min twitter blire det garanterat! så antingen följer ni mig där eller har det jävligt bra tills på onsdag! @amandaandren

puss och kram!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0