09.06.11

igår vare bara jobb som gällde, men min bussfan var försenad och kom inte fören 11.03 och jag börjar ju 11.00, men jag var där kvart över ändå. men alltid jobbigt att komma försent! blev att jag fick jobba över ett tag pga av det.

missade mötet vi hade i hallen om katrineholmslägret också, men det var väl inte hela världen. jag åkte hem och gjorde mat och bara satt framför tvn hela kvällen istället!

har vilat från träningarna ett tag nu. det börjar bli sommar så vi har inte lika mycket gruppträningar. men ska väl börja ta tag i det själv och springa! skönt att vila lite också!

ska tvätta idag och sen hem till berfin och fira henne för hon har tagit studenten! pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0