#babysitter @amandaandren

har varit barnvakt ikväll. pappa och ulrika är ute och käkar middag. det blev alltså systermys ikväll! vi köpte med oss pizza hem och godis. vi unnade oss lite när vi faktiskt varit duktiga i veckan med sådant skräp.

men nu sover hon och det är dags att lägga sig för mig med. ska ju faktiskt upp 05 imorgon, jobb imorgon igen ni vet. men pengar är alltid pengar. man får tänka så.

finns föresten inte mycket att säga om p&l förutom att det var galet grymt även om jag jobbade. saknar p&l och mina älskade flickor nu! kan vi göra om det nästa vecka? tog heller inga bilder då jag lånade ut mina kamera till syster. eller en bild tog jag med mobilen faktiskt... men lägger upp någon här som jag snodde från facebook och som jag tycker extra mycket om.

nu måste jag stänga av. pusss








säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0