jag har bara några ord att säga

sen tänker jag lägga mig under täcket och hoppas på en bättre dag imorgon.

jag hatar ordet medelmåttig.


"Idag lever över 6,6 miljarder människor på jorden. Det gör mig så väldigt liten. Jag brukar tänka på det ganska ofta, hur obetydlig en människa kan vara. Det gör mig himla förvirrad.

Ibland blir jag väldigt glad när jag tänker på det, för att det är otroligt hur en människa kan göra så stor skillnad. Men mest blir jag bara rädd. För jag vill ju också göra skillnad och det känns så svårt. Hur kan jag, bland 6,6 miljarder andra, spela roll?"

säg vad du vill
Postat av: Sanna

du spelar roll för att du är unik! det finns ingen annan som dig på hela "jordklumpen"! <3

2011-01-23 @ 22:35:48
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0