hallå där köp blåbär!!

tänkte bara säga att nu ska jag lägga mig och sova. jag var trött precis när jag kom hem men ändå har jag fått mycket gjort: lagat matlåda, packat träningskläder och jobbkläder, dammsugit och diskat. ofta när jag inte göra någonting på dagarna orkar jag inte ta mig till något för att man blir bara seg. men idag har jag ändå hållit igång hela dagen så därför jag fått massa gjort!

imorgon ska jag upp och träna, sedan direkt åker jag till jobbet och jobbar sex timmar för att sen åka till hallen och stränga något rack förhoppningsvis eller möjligen tränar. pussss


säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Lycka till nu med jobbet!!

2011-01-11 @ 23:06:21
Postat av: Sanna

tänker jämt på elsa när man säger hallå där köp blåbär, så mycket som hon skrattade första gången jag sa det :) goungen!!!! vi borde ta med henne på aqua nova o bada någon gång, hur länge har vi inte sagt de :) sen sa ulrika att de hade typ mini-röris på friskis på lördagar, de borde vi också göra någon gång :) hihih <3

2011-01-12 @ 21:29:01
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0