depend

jag är ju ledig idag så har bara tränat imorse sen inte gjort något speciellt.

gick ner till centrum ett tag. hittade nagellack idag med, men tre st denna gång. tycker det är jätte fint att ha massa olika färger på naglarna (inte samtidigt då)! just nu har jag vit, det är ganska ful fint faktiskt...

sen hittade jag även ett par svarta jeans, mina gick sönder för ett tag sedan (älsklingsjeansen) men mamma har försökt laga dem men tänkte att jag kan ha ett par på reserv i alla fall.

nu ska jag titta tv och laga mat. sen är det dags för elitserien, täby möter umeå! pussss




dessa köpte jag idag. och igår var det färgerna lila och vit!
(de jag köpte igår är från h&ms egna märke och jag kan ärligt säga att deras nagellack är bäst. det sitter som sten! jag hatar när det går några timmar och så är det redan avskaft.)

 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0