hetsigt

igår var en ganska hetsig dag. dagen började med träning, direkt till jobbet, hem snabbt i en kvart och äta middag för att sen möta upp jenny i centrum över lite skitsnack. sen direkt till träningen och sen fick jag lov att gå tidigare från träningen för att hinna att möta upp syster på centralen. jag och syster bestämde oss för att ha en myskväll igår, vilket innebar hyra film (step up 3) med chips och dipp!

idag vaknade vi upp tidigt för att bege oss och träna. jag och sanna ville träna dubbel tillsammans inför helgens tävling. efter träningen åkte jag, mixo och sanna till soptippen och kastade min byrå. sen till centrum och tog en lunch vid subway för att sen gå hem och kolla på step up 3 en gång till. efter det mötte vi upp sara i centrum över shopping och fika! sen var det bara att röra sig till hallen och kolla kvällen kvalspel inför sm.

imorgon är det smspel som gäller och sedan förhoppningsvis utgång på kvällen!! pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0