sundsvall

jag åkte till sundsvall i fredag för att spela sundsvall sgp. det blir inte mycket mer än resa på fredagen och när vi väl ska sova har våra grannar fest och vi får springa ner och upp till receptionen för att få tyst på dem. tillslut drar de ut på krogen och vi kan sova.

tidig lördagmorgon drog vi till hallen. jag skulle börja sent men alla utom jag spelade mixed som var 09. jag är nöjd över mitt spel i helgen även om jag åkte ur första matchen. jag hade ganska tufft motstånd... what to do.

lördagen fortsätter i depp för att jag åkt ur så jag vill festa. tur att berfin var med för hon bangar aldrig. hon och jag körde en utgång i sundsvall. en mycket lyckad kväll (även om jag gillar stockholm mera). kvällen slutade vid 04 då vi var rejält trötta! 

söndagen börjar tidigt eftersom det var bestämt att vi skulle åka hem tidigt till borlänge. jag åkte med borlänge hem för att jag ska till tandläkaren imorgon. vi kom hem skaplig tid efter en spårad hemresa med tre alldeles för trötta tjejer! nu ska jag ta och äta kvällsfika med ulrika och pappa. pusssss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0