sextonde

dagen började med träning följt av jobb. väl hemma, stressad som jag är, ska jag försöka hinna med att fixa mat innan träningen. det slutar med att jag spiller allt "fett" från baconen över min hand. jag har nog aldrig känt sådan smärta, det var fruktansvärt. nu är den super röd, svullen och det gör bara allmänt pissont. just nu ligger den i ett kallt vattenbad, om jag tar ut den gör det ännu ondare. - att man kan vara så klantig!!

jag åkte till träningen men kunde träna en halvtimme sen blev smärtan för mycket. nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv. måste hoppa in i duschen men jag vågar inte riktigt eftersom jag vet att varmvattnet kommer göra helvetes ont.

det har varit en depp dag verkligen!! usch...


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0