kom hem nu!

just nu önskar jag att mami var hemma. skulle behöva prata med henne. någon som skulle kunna agera mami nu när min är borta? haha.

åkte till jenny - vi snackade, vi spelade wii (något dans spel) och lagade mat. hade jätte mysigt. världens bästa jenny.

nu är jag hemma och måste börja packa och fixa inför imorgon. dagen imorgon består av träning - jobb - träning. jag längtar inte!

puss

säg vad du vill
Postat av: Sanna

alltså det är så sjukt, jag skrev precis i min dagbok idag att jag saknade mamma så och skulle vilja prata med henne.. våra hjärnor är sammankopplade på något vis :P

2011-02-16 @ 00:32:10
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0