dag 5 - min dag

jag ska berätta om vad kärlek är idag. men jag har inte mycket tid över idag och att skriva om vad kärlek är tar ganska lång tid. för det är ganska brett. jag skiftar och tar min dag istället!!

klockan stod på 08 imorse men jag vaknar upp en kvart tidigare för att någon bankar på dörren. ingen idé att sova vidare så jag går upp. jag mår jävligt bra för att ha varit ute på krogen vilket känns guld eftersom en lång bilresa väntade. jag fixade iordning mig snabbt för att sedan möta upp sanna och isabella för frukost. vi hade som mål att äta jätte mycket frukost men det funkade inte för någon av oss. valuta för pengarna blev det inte.

vi kommer iväg vid 09.15. bilresan börjar segt men tillslut dampar alla loss och vi sjunger, skriker och dunkar musik. det blir tillslut ganska spårat men vad gjorde det. i gävle hämtade vi även upp en kompis till sanna som skulle med till borlänge (falun). han måste trott av vi var dumma i huvudet men vad gör det. jag hade kul.

hemma i borlänge är vid runt 13.15 och då ska vi släppa av isabella och tanka bil. hemma hos pappa är vi en halvtimme senare där maten står serverad med kycklingspett, potatissallad och beasås. även efterrätt serveras som blir glass. efter maten händer inte mycket eftersom jag hade sovit 4 timmar inatt. tillslut måste jag gå och lägga mig en timme för att orka.

när jag vaknat busar jag med elsa. sen skulle jag iväg och skjusa sanna till falun. när jag kom hem ville elsa att jag skulle duscha henne så det blev så. sen blev det godnattsaga. nu sitter jag här och väntar på att vi ska äta kvällsfika/mat.

det är min dag. pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0