dag 3 - mina föräldrar

var ska jag börja? jag älskar mina föräldrar så otroligt mycket.

jag kan börja med att säga att mina föräldrar är skilda. det skildes sig när jag var mycket litet. jag kommer ihåg att jag inte alls förstod vad det innebar. de satt i soffan medan jag stod upp i soffan. de berättar att de ska skiljas och förklarar vad det är. men det kopplar ändå inte för mig eftersom jag var liten, så jag står där helt oberörd och kollar ut genom fönstret medan min syster stört gråter...

många tror alltid att det är negativt med skilda föräldrar. men jag kan ärligt säga att jag inte ser något negativt med det. för mina föräldrar har en bra relation idag. plus att båda har skaffat sig nya partner och just nu har jag en större familj som ger mig ännu mera kärlek! sen hade jag ju aldrig fått den underbara lillasystern...

jag kan börja berätta om min mamma. hon skulle lika gärna kunna vara min bästa vän. hon pratar jag med allt om. utan henne känns det som någonting fattas. jag är beroende av henne. vilket i försig i alla lägen inte är bra. men jag tycker ändå att det är jätteskönt att vi har en närma relation till varandra. hon är extremt lyhörd, hjälpsam och alltid vill ens bästa men när hon väl tycker något annat säger hon det. mamma sätter alltid andra framför henne själv. ibland skulle jag vilja skrika på henne och säga åt henne att hon måste tänka på sig själv mera. min mamma är en fantatiskt människa!!

min pappa och jag har också en nära relation. jag berättar det mesta för honom. men vi är fortfarande tjej och kille och kanske inte alltid förstår varandra. pappa är den som ibland svårt att uttrycka sig för oss  - hur stolt han egentligen är över oss. man måste gå rakt på sak för att han ska förstå, man kan inte tror att han ska förstå om man ger ledtrådar. pappa är den som skulle springa genom hela landet för att ta hand om mig om något hände. han är den som alltid ställer upp och skjusar hit och dit. jag tror aldrig jag hört honom säga nej på den fronten. en sak jag är extremt glad för är när han hittade sin kärlek för några år sedan, han hade varit ensam några år sedan skilsmässan för att han inte hittade den rätta. men tillslut hittade han henne, ulrika, och idag har de ett gemensamt barn som är den sötaste flickan i hela världen.

jag har två föräldrar som skulle offra sina liv för mig och jag skulle göra detsamma. min kärlek till dem är otroligt stor. tack för att ni är mina föräldrar!

men vi får inte glömma bort mina extra föräldrar, ulrika och håkan. som jag också älskar. kunde aldrig fått bättre extra föräldrar!! ♥


det kanske ser konstigt ut men jag har bråttom eftersom jag snart ska åka till sundsvall. jag hoppas jag fick med det viktigaste om mina föräldrar! nu åker jag till sundsvall, vi hörs! pussss


säg vad du vill
Postat av: Anonym

Älskade unge <3 blir rörd till tårar när jag läser din beskrivning av mig. Älskar dig o Sanna så mycket, det är klart man gör allt för er <3 Känns skönt att vi har så bra relation <3 Kramar Mamma

2011-02-25 @ 12:45:35
Postat av: Ulrika

Söta du! <3 Även jag blir rörd att du tänker på mej! <3 Älskar er också, både dej och Sanna, det vet du! Tack Ann, för att jag får låna ett hörn av dina fantastiska ungar.

2011-02-26 @ 19:43:31

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0