choice

åh. idag fick jag förfrågan om jag inte ville hänga med till kina i sommar och träna där under en månad (de är grymma på badminton). men jag har redan bestämt mig för att jobba hela sommaren. men detta förslag gör att jag tvekar. vore en grym upplevelse! what to do?????




säg vad du vill
Postat av: sanna

tufft val.. men som sagt, kina kanske inte kommer fler gånger och ibland kanske man måste passa på!? men de är svårt det där, pengar och jobb behövs ju också! men du är en klok tjej och kommer fatta rätt beslut :)

2011-02-08 @ 10:09:16
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: frida

av egna erfarenheter råder jag dig att inte åka med. faktiskt. det må vara en upplevelse men det kostar skjortan , du kommer störa dig på alla, och om sanningen ska fram så kommer man knappast hem som ett proffs. Jobba, festa, gå på P&L och ha en bra sommar i Sverige istället. :)

2011-02-10 @ 10:05:23
URL: http://fridaberzelius.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0