MITT 2011 - DEL 2

dags för sista delen.

JULI



peacefuckinglove. en av de bästas sakerna på året. underbart att mina fina tjejer kom upp och gjorde denna vecka oförglömlig. dock jobbade jag hela veckan men det löste sig.



familjen andrén tog en vända till furuvik och besökte alla djuren och hade allmänt mysig familjedag! en bra vilodag på det fullspäckade arbetsschema. positivt med att jobba mycket är att man vet man ska göra idag. haha


myste med "gamla" vänner! äntligen tog jag mig tillfälle och träffade amanda som man hade mycket att ta igen med!


när jag väl hade en ledig helg tog jag och åkte tillbaka till kära stockholm. träffade finaste vännerna jenny och frida. först aw och sedan middag. en bra helg.

mycket mer än så hände inte mellan alla jobbtimmar! men det var en bra månad ändå! på jobbet är man alltid glad ändå för man är omringad av fina arbetskamrater!


AUGUSTI


välkommnade familjen andrén hem från deras semester med denna goda måltid! man måste smaka för att inse vad man missar! lchf paj!



tog min lediga dag och åkte upp till mamma och håkan. vi gick långpromenad, plockade blåbär och hallon för pajen. sedan låg vi vid poolen resten av dagen. det är det bästa när man vill njuta av livet. åka upp till mamma och håkan, ligga vid poolen och bara lyssna på ljudet av träden.


jag och linda bestämde oss för en vinkväll och utgång på det! självklart hade jag på mig min finaste virkade klännigen med ett skärp i midjan, SOMMAR!




jag och sanna tog en weekend till london och njöt! vi var helt slut så blev en lugn resa med mycket shopping, perfekt för oss!

första tävlingen var igång här i täby! bara ladda om och börja träna från sommaren som blev lite slö på den fronten!


SEPTEMBER


jobbet på posten fortsatte när jag kom tillbaka efter sommaren. lika bra var väl det eftersom senare blev inte mycket jobb alls.


gjorde mig en vitkladdkaka för första gången. den skulle invigas på "halv åtta hos mig", alltså hos mig denna gången. förrätt: brushetta med tomat, pasta carbonara och sen vitkladdkaka.



partykvällarna fortsatte...


catch up med jenny efter sommaren!

juste, stefan liv omkom även denna månad. rest in peace!


åkte och träffade irmis bebisar! och sötaste udda som även är vår nu!


mamma och jag gjorde pina colads! mumma!


Emma fick även reda på om sin hjärntumör denna månad. en jobbig månad för många nära och kära. men emma är den starkaste som finns så hon ska klara sig igenom det! ♥


kalas för mig!


födelsedagsfesten jag hade för vännerna här i täby! en grym kväll på alla sätt! älskade den!


mamma kom ner och överraskade mig på min riktigt födelsedag! hon hade med sig tårta och sedan spenderade vi förmiddagen i centrum för att inviga systemet, äta gott och mysa. kvällen avslutades med elitseriematch, som tur var spelade jag super bra. fick även blommar av täby för jag fyllde år! sedan avslutade jag och mamma med skumpa och pizza!


OKTOBER

fixade ett kontrakt med babolat, blev sponsrade av badminton grejor. behövligt.



hade ett försenat kalas uppe hos mamma med släkten där!


gjorde en tatuering som jag länge velat göra. mina älskade sytrar, vi mot världen.


vi åkte och hämtade nya valpen, sötaste udda.


middag med jenny på vapiano! ceasersallad, mumma!



gick ut och fotade att hösten var här. önskade att jag tog mig mer tid till det. älskar att fota juu.


jag och syster körde all in på halloweenen som vanligt! älskar att köra all in, allt blir dubbelt så roligt! kul kväll, men på kåren, så vad trodde jag?!


NOVEMBER


blev super taggad på att köra all in på lchf dieten! jag och mamma bakade bröd, jag gjorde chokladbollar osv. men vid jul där tappade jag det. ska börja snart igen.


sanna kom ner och vi laddade upp för kvällen med stort K! vi käkade på vapiano, tog ett glas vin och bara längtade! vi kom in på globen, satt och väntade.. klockan tickade... efter 45 minute kommer det och säger - INSTÄLLT. sugit som fan.


sanna var nere hos mig ganska mycket den här tiden, mycket tävlingar och sådant. vi körde denna bild på nya trenden som var: FRYS!




åkte iväg till norge och var taggad för tävlingen! första matchen, första bollen skadade jag mig. efter det var jag skadad i 3-4 veckor och dog av längtan till badmintonen.

 hoppade för första gången på kryckor och insåg att jag verkligen hatade det. eftersom jag inte hade kryckor i oslo hoppade jag på ett ben men på oslo flygplats fick jag en rullstoll, fyfasen vad skönt. man får gå före i kön, man får skjuss och ja bara positivt!!



och jag hoppar över månaden december, känner att den är nu så alla vet vad som hänt då! puss på er!




säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0