mitt 2011 - del 1

eftersom jag vill vara lika som alla andra så visar jag hur mitt år varit!

JANUARI

fest! året började med en nyårsfest som var ganska spårad ändå sedan fortsatte det med fridas födelsedags fest som var spårare än spårast, som alltid när man är med jenny och berfin.


nyåret!

spelade min första eller andra elitseriematch! idag har jag spelat ganska många mer! framgång!



tog inte alltför mycket bilder denna månad. men jag vet att det var mycket fest, jag som inte festar så ofta. men det var en riktigt bra månad trotsallt.

jag blev även anställd på Proffice, ett rektyreringsföretag. Jag började på posten som jag fortfarande göra idag. Jobbade även extra på ICA lagret och i hallen. 


FEBRUARI




sanna var på besök så vi alla tog ett tegel besök efter att ha spelat badminton hela dagen. kom till kvartsfinal i singel i senior sm! sen hände en rolig sak på tegel som vi än idag kan glädas oss åt!

skrev på bloggen denna månad: detta år har börjat fantastiskt, bästa året någonsin.

jag brände också hela handen från stekande fett. gjorde så satans ont. kunde inte ens träna den kvällen. efter denna gång har det bara gått utför, har bränt mig ett X antal gånger efter det.


det var också tre år sedan en av de finaste änglarna intog himlen. finaste finaste farmor!



ännu mera fest, fest nog fler gånger än så här men det jag har bilder från. jag brukar verkligen inte vara ute så mycket men detta år har varit fest året för mig. denna gång med fina människor från borlänge!

mycket badminton spel, träning och tävling. men det är det VARJE månad! badminton är min vardag! ♥


MARS


bokade efterläntade biljetter tills Rihannas konsert i Stockholm med syster! som jag längtade! men sedan var hon sjuk när det väl gällde.


tandställningen var ÄNTLIGEN borta. efter 1,5 år!


började göra smycken av olika slag. beställde hem delar på olika hemsidor och satt och trixade. det är kul men jag spenderar inte mycket tid på det längre.


träffade älskade jenny så ofta VI kunde. hon jobbade, jag jobbade och jag tränade mycket vilket gjorde det svårt. men vi tog vara på stunderna.



jag mixo och karolina började med "halv åtta hos mig". mixo var först ut!


APRIL

mycket tävlingar och jobb. blev även magsjuka under några dagar.


träffade jenny och fikade och tog vara på tiden.


var i borlänge och var barnvakt åt lillasyster. då åkte vi till hallen och hälsade på syster som var där med girls of badminton.


våren var här! solen och allt underbart som man saknat! träffade mikaela och myste, som jag inte träffat på ett tag utanför banan. besökte plättbacken och myste på en filt.


glasstider igen med familjen! wiho!


besökte även ida's studentskiva och festade! jag och jenny var på väg till hawaii men hamnade där ;)


utgång med nytt folk och syster!


träffade på min bästa kusin ute! som jag saknat henne! kom hem från norge!


påskmys med familjen!


köpte mina älskade rayban solisar! underbara och användes flitigt precis när solen kommit fram!


valborgsfirande för älskade vännerna mikaela och johanna som fyllde 20!


MAJ




jag och karolina åkte på en badminton resa i danmark! perfekt för mig som älskar danmark!

var på tessans studentskiva med beachtema! underbart bra tema sådär innan sommaren! bra kväll med nya människor!


favoritmaten ett bra tag där! ceasersallad ungefär!


jag och mixo var på sebbes studentskiva, med tema: vad ville du bli när du var liten. vi körde på badmintonproffs!

tog mig även an en grillsfest med grabbarna. blev en bra kväll tillslut och mixo gjorde oss även sällskap på tegel.

JUNI



var studentfirande för kära vännerna ida och tessan! önskar man fick ta studenten igen!



tog mig ännu an en kåren kväll och vet hur dom slutar! det går inte att inte spåra dessa kvällar! galen kväll och jag kan skratta åt den än idag! solouppträdande på karoke, shots i hörnet m.m


tog och spelade beachvolley i det fina vädret!


tog en vända till grönan med karolina, mixo och johanna! åkte en bergodalbana, helt galet men jag överlevde!



firade även berfins student. kurdiskdans och grejer.


besökte även oslo under ett par dagar! hälsade på kusin och matilda! mycket trevligt och den baksmällan slog ALLT. men det ska vi göra snart, jag kommer snart!


drog till borlänge över sommaren! för att bland annat jobb på ica lagret, nöjd och glad ändå!



sådär, första delen klar! nästa kommer ikväll eller imorgon! puss




säg vad du vill
Postat av: systeryster

what happens on tegel stays at tegel ;)

2012-01-02 @ 13:18:11
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0