godnatt

hoppas ni haft en bra dag! på jobbet var jag ute och körde bil hela tiden...

nu är jag sjukt trött men ska försöka hålla ögonen öppna tills filmen är klar på 4:an, "27 dresses" heter den. har sett den förut men glömt bort massa.

imorgon ska jag gå lite på mellandagsrean, kanske hittar något fynd. brukar alltid vara där bland de första på annandagen men inte iår. man växer väl upp antar jag ;) eller är bara fattig...

saknar familjen. känns jobbigt när alla andra är bortresta eller liknande. kommer inte göra mer än jobb fyra timmar per dag och känns som jag lika gärna kunde varit hemma och myst extra med familjen. jag kommer då aldrig växa upp och sluta sakna familjen. klarar mig inte utan dem en sekund nästan. haha.

nu, godnatt!



säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Det är tomt utan dej också!

2011-12-28 @ 00:56:18

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0