9 december 2011

jag måste haft bästa fredagsmyset idag - hundvakt åt tre vovvar!

har hunnit med och träffat mamma också. sen även varit och träffat amanda och jessica. det slutade dock med att jag låste in nyklarna i bilen med udda i, KLANTIGT! men som tur har jag världens bästa pappa som tog cykeln och gav mig extra nykeln!! tack!!

imorgon står det jobb på schemat mellan 07-15, på ica lagret. har inte jobbat där på sjukt länge, hoppas jag kommer ihåg allt. kommer garanterat inte ihåg lösenordet, som vanligt, men det löser vi imorgon!

imorgon får vi se hur kvällen blir! antingen utgång eller hemma! har inte "hunnit" till systemet så det är en negativ sak, men men, allt löser sig!

puss och godnatt


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0