LEDIGHET

har varit ledig i två dagar nu. U N D E R B A R T !

på måndagen städade jag, solade och sen framför allt lagade jag en god lunch till familjen som skulle komma hem från semestern. saknat dem. när de kom hem pratade vi och fixade innan jag och pappa plötsligt åkte till team sportia för att kolla på nya löparskor! fick med ett par hem och hoppas verkligen de blir bra nu! jag känner aldrig sådant innan jag börjar löpa. men de måste vara bra, så är det bara.


maten jag lagade. köttfärspaj på GI/LCHF vis!

på kvällen åkte jag till hallen för att träna badminton med mikaela. men vid stod och slog ett tag och bestämde oss istället för att spela innebandy med resten av gänget. efter träningen åkte jag upp till mamma och håkan och fick hemmagjorda hamburgare. sen myste vi framför tvn resten av kvällen.


på tisdag vaknade vi upp ganska sent och tog direkt en promenad med zigge. promenaden blev visst 1,5 timme lång efter att vi stannat och plockat blåbär och svamp. det skulle bli en blåbär/hallonpaj! mumma!



väl tillbaka la vi oss vid poolen och solade. nu har man fått en fin färg. vi låg kvar till närmare 18 då solen började försvinna. vi gick in och mamma började fixa middag innan det var dags för mig att åka till stan (borlänge) igen. jag Ä L S K A R att vara uppe hos mamma och håkan och bara vara... njuta av livet!







ikväll blev en mys film framför en harry potter film med pappa och ulrika. jag älskar livet ibland... ganska ofta! PUSS


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0